Célpontban az ifjú pár – Facebook hirdetés tipp

Célcsoport keresés Facebook hirdetésben

Legyél válogatós!

Tegnap az Esküvőipari marketing konferencián tartottam egy előadást a közösségi marketingről, és azon belül a Facebookról.

Az előadáshoz összegyűjtöttem pár Facebook hirdetési illetve célzási lehetőséget kifejezetten esküvői témához igazítva.
Bár speciális a dolog, de gondoltam megosztom veletek ezeket a diákat, hiszen tanulságos lehet nagyon sok iparág számára, hogy milyen finoman lehet célozni a Facebook hirdetési rendszerében.

Először is a számok

Mivel az esküvők szervezésében valószínűleg a nők a legaktívabban, ezért az érdekesség kedvéért leválogattam, mennyire lehet pontosan célozni női célcsoportokat.

Facebook hirdetés célcsoportok

Jól lehet szűkíteni a célcsoportot egy Facebook hirdetésnél

Mint látjátok, érdemes továbbmenni a szokásos “nőkre célzunk”, vagy “18 fölötti nőkre célzunk” körön.
Hiszen tudunk csak azokra a nőkre is célozni, akik fél vagy éppen egy éven belül állították át a kapcsolati állapotukat arra, hogy el vannak jegyezve.
Ez azért elég pontosan belőheti a célcsoportot nem?

Célzás demográfiai és érdeklődési kategóriák alapján a Facebook hitrdetésben

Facebook hirdetés célzása: demográfiai adatok és érdeklődési kategóriák

Ezek elsősorban a demográfiai és az érdeklődési kategóriák alapján történő célzási lehetőségek.
Ezeken kívül azonban van még egy nagyon praktikus amikor a konkurens Facebook oldalak rajongóira célzunk.

Ha esküvői célcsoportban gondolkodunk, akkor érdemes például olyan Facebook oldalak rajongóit megcélozni, ahol valószínűleg nagy számban jelen van a mi célcsoportunk.

Erre láthattok példát a következő képen.

Facebook hirdetésnél más Facebook oldalakra is lehet célozni

Használd a konkurens Facebook oldalakat rajongó gyűjtésre, amikor hirdetsz!

Persze ezeket mind lehet kombinálni, tehát össze tudod kombinálni a demográfiai adatokat, a konkurens Facebook oldalakra való célzásokkal és az érdeklődési területekkel, így még pontosabban tudod kiválasztani a célcsoportod tagjait.

A hirdetésnél nem áll meg a világ

A Facebook hirdetések nagyon jók, nagyon kedvező átkattintási árakat össze lehet hozni sok területen, de nem szabad elfeledkezni arról, hogy mi történik utána.

A hirdetés ugyanis egy folyamat, és nem áll meg akkor az élet, akkor amikor rákattintottak a linkre.
Az érkező oldalnak is megfelelőnek kell lenni.
Nem árt, ha van egy jó ösztönző szöveg, egy Like kapu, egy nyereményjáték egy egyszerű alkalmazás, hírlevél regisztráció.
Hiszen ezek segítségével vagy egyrészről az azonnali hatást lehet fokozni, másrészről pedig a célcsoportunkat tudjuk a későbbiek folyamán jobban elérni és aktivizálni.

Nektek milyen tapasztalataitok vannak a Facebook hirdetésekkel?
Osszátok meg a hozzászólások között itt vagy Facebook oldalunkon, és nyomjatok egy Like-ot és egy +1-et, ha tetszett a cikk!


Ha tetszett a cikk, oszd meg ismerőseiddel!


És ha még nem tetted, lájkold Facebook oldalunkat is!

Facebook hozzászólások:

Still quiet here.sas