iPhone oldal kezelő frissítés és mobil hirdetési hálózat

Facebook iPhone page manager frissítés és mobil hirdetési hálózat teszt

Fontos újdonságok a Facebooktól

A Facebook két újdonsággal rukkolt elő tegnap. Először beszéljünk a napi gyakorlathoz kapcsolódó oldal Page manager appról, utána pedig arról, ami a Facebook stratégiáját mutatja meg nekünk.

Frissült tehát az iPhone oldal kezelő és két fontos funkció került bele.
Az időzítést és a promote post hirdetés elindítását.

Érdekes, hogy pont tegnap beszélgettünk erről a Traffic meetupon, ahol promote post témában tartottam egy előadást. Az volt a téma, hogy milyen jó lenne, ha az oldal kezelőben is tudnánk hirdetést kezelni, legalább a promote postot.
Erre tessék. :-)

Ez tehát aj ó hír, van promote post és van időzítés.
A rossz hír:

A promote post létrehozásánál gyakorlatilag nincsen semmi választási lehetőségünk.
Csak a  hirdetési keretet tudjuk beállítani.
De nem tudunk hirdetési fiókot választani, és nem tudjuk kiválasztani, hogy mekkora közönségnek  jelenjen meg a hirdetés.
Csak a rajongó tábornak tudunk hirdetni, szemben azzal, amikor a számítógépről hozzuk létre a promote post kampányt, ahol ugye már sokkal tágabb kört is meg tudunk célozni.

Az időzítésnél sem tökéletes a helyzet, ugyanis időzíteni csak állapotfrissítést tudunk, képet nem.

iPhone oldalkezelő frissítés

A két új funkció: balra a hirdetés indítás, jobbra az időzítés. Egyik sem tökéletes.

Szóval az irány jó, egyre többet tud segíteni ez a megoldás az iPhone-os oldal kezelőknek, de még messze nem tökéletes.
Az alkalmazást innen tudjátok letölteni.

Egyre több mobil hirdetés

Viszont egyre fontosabb az, hogy hozzáférhetünk mobilon is jobban a hirdetések kezeléséhez, ugyanis tegnap egy másik fontos dolog is történt a Facebook háza táján.

Elkezdték tesztelni a mobil hirdetési hálózatukat, ami azt jelenti, hogy ezentúl találkozhatsz olyan hirdetésekkel mobilra optimalizált weboldalakon vagy például mobil website-okon, amik a Facebook adataidat használják fel.

Még csak béta a program, de az irány teljesen logikus.
A Facebookon belül több hirdetést már nem nagyon lehet elhelyezni, viszont bevételt kell termelni.
A korábban már elindított külső weboldalakon futó hirdetések tesztelése és ez a külső mobil felületeken megjelenő hirdetési hálózat is a egy Google AdSense szerű hirdetési hálózat képét rajzolja ki.

Ezzel a lépéssel meg lehet tartani a felhasználói elégedettséget és növelni lehet a bevételeket (ami mobilon így is sokat nőtt az utóbbi hónapokban), ennek pedig a részvényesek is örülnek.

 

Ezek voltak tehát a Facebook tegnapi újdonságai.
Te mit gondolsz róluk?

Írd meg a hozzászólások között!


Ha tetszett a cikk, oszd meg ismerőseiddel!


És ha még nem tetted, lájkold Facebook oldalunkat is!

Facebook hozzászólások:

Still quiet here.sas